Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kontorsassistent
Skicka ansökan 33 dagar kvar
Kontorsassistent
33 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om oss

Ekologigruppen söker nu en serviceinriktad och noggrann person som skulle vilja jobba som kontorsassistent på vårt kontor i Stockholm. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats där vi arbetar lösningsfokuserat med en rad olika produkter och tjänster inom bland annat biologisk mångfald, samhällsplanering och landskapsarkitektur. Här får du också chansen att arbeta med kollegor som är bland landets främsta specialister på sina områden – naturtyper, naturvårdsarter, vattenmiljö, våtmarker och grönytor samt ekologisk kompensation.

Vi är ett engagerat och växande företag som värdesätter samarbete, initiativförmåga och ett gott arbetsklimat. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team och som vill jobba mellan 75–100% i rollen som kontorsassistent. En perfekt möjlighet för dig som är i början av din karriär och vill utvecklas inom administration koordinering och serviceområdet.

Arbetsuppgifter

I rollen som kontorsassistent är du spindeln i nätet och har en nyckelfunktion som ser till att den dagliga driften av kontoret fungerar. Arbetsuppgifterna kommer att variera beroende på verksamhetens behov, men huvudsakligen kommer det att innefatta:

  • Ta emot besökare och ansvara för vår växel
  • Ta emot och sortera post och leverenser
  • Beställning av kontorsmaterial och enklare inköp
  • Hantering av kvitton och administration
  • Onboarding av nya medarbetare
  • Enklare ekonomiuppgifter och dokumenthantering
  • Ansvara för frukost på kontoret varje morgon
  • Vara behjälplig med övriga uppgifter som dyker upp


Kvalifikationer

  • Ca 1-2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administation, koordinering och service.
  • God datorvana, framförallt i Officepaketet
  • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
  • Du är serviceinriktad och trivs med att hjälpa till där det behövs
  • Du är noggrann, självgående och har god organisationsförmåga


Vi erbjuder

  • Möjlighet att få värdefull arbetslivserfarenhet inom service och administration
  • Ett vänligt och hjälpsamt team där vi har kul på jobbet
  • Mysigt kontor på Södermalm
  • Trevliga kollegor med hög expertis
  • Kollektivavtal tecknat med Innovationsföretagen (Almega)


Tjänsten avses tillsättas under hösten Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan, inga ansökningar tas emot på mail. Urval sker löpande. Vid eventuella frågor hör av dig till HR-chef Anne Seth på [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan senast 15 september!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-28
Antal platser 1
Hemsida Länk