Om tjänsten För en av Wrknests kunder söker vi nu en ekonomiassistent som vill ta sig an ett konsultuppdrag med start omgående. Du kommer att stötta organisationen i faktureringsprocessen med fokus på den danska marknaden. Uppdraget är på ca 4–6 månader och ger dig möjlighet att arbeta i ett internationellt sammanhang med ett modernt affärssystem.
Dina framtida arbetsuppgifter Som ekonomiassistent blir du en viktig del av ekonomiteamet och ansvarar främst för att hantera fakturering i affärssystemet 4PS. Rollen kräver språklig precision och god förståelse för ekonomiska flöden inom den danska marknaden.
Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, gärna med fakturering i digitala affärssystem. Du behöver vara flytande i både danska och svenska i tal och skrift för att kunna hantera kommunikation och dokumentation effektivt.
Vi tror att du är noggrann, självgående och har lätt för att sätta dig in i nya system. Har du tidigare erfarenhet av 4PS är det meriterande, men inte ett krav.
Övrig information
Om kunden Kunden är ett globalt bolag inom teknologibranschen, med huvudkontor i Sickla. De arbetar med hållbara systemlösningar och har ett starkt fokus på innovation och miljö. Den danska marknaden är en viktig del av deras verksamhet, vilket gör denna roll central för deras fortsatta framgång.
Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.