Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Supportmedarbetare till Constant Clean - Helgtjänstgöring Callcenter
Skicka ansökan 28 dagar kvar
Supportmedarbetare
28 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Supportmedarbetare till Constant Clean Callcenter– Helgtjänstgöring

Om oss

Constant Clean är ett specialistföretag inom biltvättsystem med cirka 50 medarbetare. Vi arbetar med allt från försäljning och projektering till service och underhåll. Med miljötänk i fokus och service över hela landet levererar vi hög kvalitet och snabb respons. Med huvudkontor i Skogås och personal utspridd i hela Sverige erbjuder vi marknadens mest tillgängliga och kunniga kundservice.

Nu startar vi ett nytt Callcenter där vi hanterar kundärenden under kvällar, nätter och helger – och vi söker dig som vill vara med och ge våra kunder trygg och professionell service när det verkligen behövs.



Din roll – Supportmedarbetare

Som Supportmedarbetare på vårt Callcenter är du en av våra främsta kontaktpersoner när kunderna ringer utanför ordinarie arbetstid. Du bemöter dem med lugn, engagemang och god service. Du registrera ärenden, svara på frågor och vägleda kunderna vidare i processen.



Arbetsuppgifter:

  • Ta emot inkommande samtal från kunder (främst inom biltvättsystem och reningsverk)
  • Felsöka och guida kunden steg för steg – eller eskalera ärendet vidare
  • Hjälpa kunder med vanliga frågor och enklare ärenden
  • Registrera och följa upp ärenden i vårt system
  • Se till att varje kund får ett trevligt och professionellt bemötande
  • Samarbeta med andra medarbetare inom service och drift
  • Administration och dokumentation
  • Samarbeta med driftledare och tekniker i fält




Din arbetsplats

Du arbetar på plats i vårt Callcenter i Skogås.



Arbetstider

Supportcentret är bemannat kl. 15:30-07:30, uppdelat på två/tre skift per dygn. Tjänsten innebär schemalagt helgtjänstgöring fördelat på treskift, morgon/kvälls- och nattarbete samt. OB-ersättning utgår enligt avtal.



Om dig

Du är en trygg och serviceinriktad person som gillar att hjälpa andra och besitter en stor ansvarskänsla. Du är strukturerad, noggrann och har lätt för att kommunicera tydligt både i tal och skrift.



Kvalifikationer

Krav:

  • Erfarenhet av kundservice eller liknande roll
  • God kommunikationsförmåga på svenska och engelska
  • Vana att arbeta i IT-system och hantera administrativa uppgifter
  • Möjlighet till helgarbete dagtid, kvällar och nätter enligt schema

Meriterande:

  • Erfarenhet av ärendehantering eller callcenter
  • Erfarenhet från larmcentral, reception eller serviceyrken
  • Intresse för tekniska produkter eller servicelösningar



Vi erbjuder

  • Ett varierat arbete med stort eget ansvar
  • God introduktion och stöd från serviceorganisationen
  • Lunchförmån
  • Arbetstidsförkortning
  • Friskvård och företagshälsovård
  • Tjänstepension
  • Ett sammansvetsat team med framtidsfokus



Fakta om tjänsten

Titel: Supportmedarbetare - Callcenter

Ort: Stockholm (Skogås)

Omfattning: Heltid/deltid/timanställning, kväll/natt-skift

Start: Enligt överenskommelse

Anställningsform: Tillsvidare (med provanställning)

Lön: Enligt överenskommelse, OB tillkommer



Redo att vara med från början?

Vi intervjuar löpande – skicka din ansökan redan idag och bli en nyckelspelare i vårt nästa stora steg!

Vid frågor om tjänsten kontakta servicechef Therese Berntsson

[email protected]

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-26
Antal platser 3
Hemsida Länk