Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kontorssamordnare till Norrvatten i Sundbyberg
Skicka ansökan 8 dagar kvar
Kontorssamordnare
8 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

 Har du en bakgrund inom service, ett öga för detaljer och beskriver dig själv som en lösningsorienterad person? Då ser vi fram emot din ansökan! 

Om uppdraget

I detta spännande konsultuppdrag får du arbeta i en samhällsviktig verksamhet, med varierande uppgifter. Vi söker nu en kontorssamordnare för ett uppdrag hos Norrvatten, med möjlighet till överrekrytering.

Vi ser gärna att du är tillgänglig från och med 11 augusti för intervju och säkerhetsprövning hos kund, efter godkänd säkerhetsprövning påbörjas uppdraget enligt överenskommelse. Uppdraget  är 6 månader, med möjlighet till anställning hos Norrvatten om allt går bra. Du är under uppdragets gång anställd av Bemannia. Då rollen är samordnande och vid tillfällen kräver att du är på plats tidigare så kan arbetstiderna variera vid behov. Kontorstider gäller och arbetstiden är 38,75 h/veckan. Detta uppdrag kräver en godkänd säkerhetsprövning, inklusive säkerhetsintervju och bakgrundskontroll som genomförs av kunden.

Vid eventuell anställning hos Norrvatten innebär rollen fortsatt inplacering i säkerhetsklass och med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras.

Läs mer om kunden här!

Dina arbetsuppgifter

Som kontorssamordnare på Norrvattens huvudkontor har du ett övergripande ansvar för Norrvattens huvudkontor och du är en länk mellan huvudkontoret och vattenverket. En frekvent förekommande del av tjänsten är att du administrerar och hanterar tjänstebilar, servicebilar och poolbilar. Arbetet innefattar att du tar bilarna på service, besiktning och däckskiften. Du är kontaktperson för lokala entreprenörer och du ansvarar för att dessa utför sitt uppdrag i enlighet med befintliga avtal. Detta innebär såväl beställningar, felanmälningar och koordinering. Du samordnar och ledsagar även entreprenörer inom ramen för uppdraget. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår det även daglig skötsel av sedvanligt förekommande kontorsuppgifter exempelvis posthantering, skötsel av samt påfyllning av kaffemaskiner, inpasseringar och hantering av besöksdator. Du koordinerar även övergripande frågor kopplat till kontorsservice. Utöver detta ansvarar du för:

  • Beställning och uppföljning av servicearbeten samt hantering av felanmälningar
  • Inköp av kontors- och förbrukningsmaterial
  • Att samordna externa besök och att planera och boka interna möten och arrangemang
  • Att delta och bidra vid anpassningar av kontorslokalerna

Dina kvalifikationer

  • Erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter inom service/kontorsservice/facility management
  • Fullständig gymnasieexamen
  • B-körkort
  • God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift
  • Goda kunskaper av MS Office

För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad, en problemlösare samt är självgående och tar ansvar för dina uppgifter. Men trivs också med att samarbeta och vara en del av helheten där du bidrar till ett öppet och positivt arbetsklimat.

Meriterande 

  • Erfarenhet av inköps-, upphandlings- och avtalsfrågor
  • Erfarenhet av kravställning mot entreprenör
  • Erfarenhet av SBA (Systematiskt brandskyddsarbete)
  • Utbildning inom hotell, facility management, ekonomi eller annat område som vi bedömer som relevant för tjänsten

Tips inför din säkerhetsprövning

Eftersom uppdraget är säkerhetsklassat är det viktigt att du är medveten om vad en säkerhetsprövning innebär. Läs mer om processen och hur du förbereder dig här:

Har du blivit kallad till en säkerhetsprövningsintervju? Så förbereder du dig inför en säkerhetsprövningsintervju

Vad vi erbjuder dig

Som konsult hos Bemannia får du:

En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad  Trygga anställningsvillkor

 Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 19 augusti.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 881 30 00

 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2022 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. 

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-05
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk