Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kontors- och VD-assistent på deltid till vår kund i centrala Stockholm
Skicka ansökan 22 dagar kvar
Executive Assistant
22 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Är du en serviceinriktad person som vill ta nästa steg inom kontorsservice och administration? Trivs du med varierade arbetsuppgifter, att skapa struktur och ta ansvar, samt vara ett stöd både operativt och administrativt? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en Kontors- och VD-assistent på deltid till en av våra kunder i centrala Stockholm. I denna roll kombinerar du kontorsservice för ett mindre huvudkontor med att stötta företagets VD i diverse administrativa uppgifter. Tjänsten är på cirka 15 timmar per vecka. Detta är ett konsultuppdrag via KFX HR-partner med omgående start. Uppdraget sträcker sig preliminärt över två månader, men med goda chanser till förlängning. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din arbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad medarbetare, och vi värnar om den personliga kontakten med alla våra konsulter. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Som konsult är du både vårt och kundens ansikte utåt. Vi söker därför dig som är ansvarstagande, lösningsorienterad och har ett professionellt bemötande. Våra ledord är Stolthet, Omtanke och Engagemang – och vi hoppas att du delar dessa värderingar. Arbetsuppgifter Rollen är delad mellan kontorsservice och stöd till VD:n, vilket innebär att du både kommer ha praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Exempel på arbetsuppgifter inom kontorsservice: • Säkerställa att kontoret är trivsamt och välfungerande för ca 30–40 medarbetare • Hantera beställningar av frukt, mjölk och dylikt, samt kontorsmaterial • Ta hand om enklare kontorsgöromål och löpande praktiska uppgifter Exempel på arbetsuppgifter som VD-assistent: • Sköta kalenderbokningar och koordinera möten • Ansvara för resebokningar och viss administration • Vara ett diskret och organiserat stöd i det dagliga arbetet Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i en administrativ eller kontorsnära roll och som är redo att ta ett större ansvar. Du har en positiv attityd, tycker om att hjälpa till och är van att arbeta självständigt. Du förstår vikten av att hantera information med diskretion och har god organisationsförmåga. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av kontorsservice, administration eller liknande • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • God datorvana, särskilt i Officepaketet • En flexibel och prestigelös inställning • En känsla för service, struktur och ansvar Övrigt Start: Omgående Omfattning: Deltid, ca 15h/vecka fördelat över 5 dagar (måndag-fredag) Plats: Centrala Stockholm Anställningsform: Konsultuppdrag via KFX HR-partner Vi genomför bakgrundskontroll i våra rekryteringsprocesser. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emilia Andrén på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-05
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader