Arbetsbeskrivning
Om du en administratör som gillar att jobba lite varierat samt har erfarenhet med utbildningar och digitala verktyg så ska du läsa vidare. Vi söker just nu en konsult till ett av våra uppdrag där just du kan passa.
Arbetsplats: Centrala Stockholm. Arbetet ska i huvudsak utföras på plats men distansarbete kan förekomma efter överenskommelse med ansvarig chef.
Uppdragslängd: Heltid med start 25.08.2025 -31.12.2025. Chans till förlängning.
Arbetsgivare: Randstad AB
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Rekrytering kommer att ske löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ifall denna tjänst passar dig som handen i handsken, sök redan idag!
Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna innebär bland annat att sköta praktiska mötesförberedelser och dokumentera, ordna med fikabeställningar, leda och facilitera möten i ZOOM och Teams samt sköta myndighetens utbildningsadministration. I arbetsuppgifterna ingår även att vara chefsstöd.
Kvalifikationer
Kravprofil:
Meriterande:
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.