Vi brinner för kundupplevelser – lika mycket som våra kunders egna fans gör. Det är därför några av världens mest älskade varumärken väljer att samarbeta med oss. Du hittar oss bakom framgången hos banbrytande fintech-bolag, teknikpionjärer och många fler.
Börja arbeta som Customer Experience Coordinator på vårt kontor i Örebro.
Arbetsuppgifter
Vill du bidra till att driva kvalitetsarbetet framåt hos oss?
Det gör du genom ett effektivt operativt driv som skapar engagemang och intresse för att nå tydliga resultat runt kontots samtliga leveranser mot uppdragsgivaren. Det innebär i slutändan att ge en stabilitet och balans mellan de interna KPI:er som vi på Transcom måste förhålla oss till i det dagliga arbetet. Du kommer att vara direkt underställd Business Manager.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att arbeta nära Business Manager och ledningsgruppen med fokus både på att finna lösningar som att utmana för att bidra med andra perspektiv i olika frågor inom kvalitétsarbetet. Koordinera uppgifter, skapa trygghet och struktur för team leaders genom att finnas till som stöd på olika sätt i deras vardagliga arbete är ytterligare en del av arbetsuppgifterna.
Som person är du tillmötesgående i ditt sätt och har lätt att bygga relationer med andra människor där tydlig kommunikation är otroligt viktigt. Du har en genuin vilja att utveckla dina medarbetare och produkten för att nå dess fulla potential. Du gillar att ta initiativ och vara drivande i frågor där du är flexibel och välkomnar förändringar vilka du sedan enkelt kan anpassa dig till om så krävs. Du har ett sunt tänk som faller i linje med Transcoms värderingar och en medvetenhet kring dina styrkor samt utvecklingsbara sidor. Du har en stark analytisk förmåga där du enkelt kan basera beslut på fakta.
What's in it for YOU!
Kvalifikationer
Självklart efterlever du Transcoms värderingar i ditt dagliga arbete och vår vision att leverera: Outstanding customer experience.
Tjänsten är placerad i Örebro, dvs distansarbete är inte aktuellt för denna tjänst.
Intervjuer kommer att hållas löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 90+ kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.