Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Strukturerad administrativ roll i internationell miljö
Skicka ansökan 4 dagar kvar
Administrativ support
4 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Beskrivning Vi söker en strukturerad och självgående Administrativ Support till ett uppdrag på plats i Göteborg. Du kommer att stödja två ledande befattningshavare i en internationell organisation, med ansvar för såväl lokal verksamhet som övergripande affärsområdesledning. Du blir anställd av oss och uthyrd som konsult till kund under uppdragstiden. Arbetsuppgifter Administrativt stöd till chefer och team Datainmatning och dokumenthantering Beställning av kontorsmaterial och lagerhållning Hantering av post och försändelser Koordinering av interna möten och kontorsflyttar Förberedelser inför interna event Viss hantering av kontorsutrustning (kopiering, enklare underhåll) Kvalifikationer Skall-krav: Minst 2 års erfarenhet av liknande administrativ roll Förmåga att arbeta självständigt med hög grad av service och struktur God kommunikativ förmåga i engelska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet från större internationella organisationer Vana vid att stödja chefer i ledande roller Villkor Heltidsuppdrag, på plats i Göteborg (ingen möjlighet till distansarbete) Start: 25 augusti 2025 Slut: 31 december 2025 Du blir anställd av oss och arbetar som konsult hos kund Vi arbetar löpande med urval och presentation – vänta inte med din ansökan. Se till att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven. Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader