Beskrivning
Vi söker en strukturerad och självgående Administrativ Support till ett uppdrag på plats i Göteborg.
Du kommer att stödja två ledande befattningshavare i en internationell organisation, med ansvar för såväl lokal verksamhet som övergripande affärsområdesledning.
Du blir anställd av oss och uthyrd som konsult till kund under uppdragstiden.
Arbetsuppgifter
Administrativt stöd till chefer och team
Datainmatning och dokumenthantering
Beställning av kontorsmaterial och lagerhållning
Hantering av post och försändelser
Koordinering av interna möten och kontorsflyttar
Förberedelser inför interna event
Viss hantering av kontorsutrustning (kopiering, enklare underhåll)
Kvalifikationer
Skall-krav:
Minst 2 års erfarenhet av liknande administrativ roll
Förmåga att arbeta självständigt med hög grad av service och struktur
God kommunikativ förmåga i engelska, både i tal och skrift
Meriterande:
Erfarenhet från större internationella organisationer
Vana vid att stödja chefer i ledande roller
Villkor
Heltidsuppdrag, på plats i Göteborg (ingen möjlighet till distansarbete)
Start: 25 augusti 2025
Slut: 31 december 2025
Du blir anställd av oss och arbetar som konsult hos kund
Vi arbetar löpande med urval och presentation – vänta inte med din ansökan.
Se till att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven.
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.