Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Receptionist & Administratör till vår kund kommer ditt ansvarsområde innebära att stötta organisationen i det dagliga arbetet med både front desk och administrativa uppgifter. Du kommer att vara en viktig del i att säkerställa en professionell, effektiv och högkvalitativ service – både i mötet med besökare och internt inom företaget.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Reception och front desk-tjänst
- Hantering av in- och offboarding
- Administration av ID-kort och passerkort
- Växeltelefon och vidarekoppling av samtal
- Transportbilsadministration
- Posthantering inklusive kurirtjänster
Detta är ett konsultuppdrag med placering hos vår kund. Tjänsten avser 100% med placeringsort i Göteborg. Startdatum för denna tjänst är 1 juli och pågår till 31 december, med chans till förlängning.
Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad, professionell och har en mycket god kommunikativ förmåga – både på svenska och engelska. Du trivs i en roll där du är första kontakt utåt och uppskattar att arbeta i en koordinerande funktion. Vidare är du strukturerad, flexibel och hanterar stress på ett bra sätt. Du arbetar gärna i team men är också självgående.
Krav för tjänsten:
- Gymnasieexamen
- Minst 5 års erfarenhet av arbete inom reception och/eller administration
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
- Van att arbeta med dator och system; erfarenhet av SAP, MS Office och SharePoint är meriterande
- Du är service-minded, lösningsorienterad och professionell i alla kontaktytor
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Enna Dedagic via
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Välkommen med din ansökan!