Fastighets- och kontorskoordinator till fastighetsägare i Nacka
Vill du ta ansvar för att skapa ordning, trivsel och smidiga flöden i både kontor och fastighet?
Vi söker en engagerad fastighets- och kontorskoordinator som med administrativ förmåga, servicekänsla och initiativkraft vill bidra till en välfungerande arbetsmiljö för medarbetare, hyresgäster och besökare.
Vår kund är ett diversifierat familjebolag med kontor i Nacka och erbjuder en familjär arbetsmiljö där struktur, service och samarbete står i fokus.
Ditt uppdrag
Som fastighets- och kontorskoordinator arbetar du brett med fastighetsrelaterade uppgifter och stöd till ekonomiavdelningen med ekonomiadministration, men också med den dagliga kontorsservicen.
Det är en varierad och betydelsefull roll där du hanterar allt från uthyrning, hyresgästkontakter, administration, visningar och felanmälningar till att skapa en välfungerande kontorsmiljö.
Du blir länken mellan hyresgäster, kollegor och leverantörer och ansvarar för att allt flyter på smidigt i vår fastighet och på kontoret och– från stora frågor till små detaljer.
Du kommer bland annat att:
Ansvara för hyresgästkontakter, allt från hantera uthyrning, ärenden och felanmälningar samt hantera nycklar och parkeringstillstånd m.m.
Ansvara för fastighets- och hyresadministrationen
Vara kontaktperson för hyresgästerna,
Delta i uthyrningsprocessen, koordinera lokalvisningar m.m.
Ansvara för kontakt med leverantörer inom fastighetsskötsel, städning och kontorsutrustning
Driva mindre fastighetsrelaterade projekt
Stötta ekonomiavdelningen med ekonomiadministration
Säkerställa att kontoret är trivsamt
Sköta beställningar, post, bud och planera fika/lunch vid möten
Allmän kontorsadmin
Din profil
Vi söker dig som är ordningsam, serviceminded och social med ett positivt och prestigelöst sätt.
Du har administrativ förmåga och är nyfiken, tar initiativ och kommer gärna med kreativa idéer som utvecklar arbetet.
Har du dessutom ett intresse för att bidra till digitalisering av kontoret, ser vi det som ett stort plus!
Vi söker dig som har följande erfarenheter och kvalifikationer:
Erfarenhet från fastighetsbranschen samt ekonomi- och hyresadministration
Eftergymnasial utbildning inom fastighet, ekonomi eller annat relevant område
Erfarenhet av kontorsservice och kundkontakt
Arbetat i ett fastighetsrelaterat system
Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
God datorvana och intresse för digitalisering är meriterande
Kontaktuppgifter och ansökan
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsult Frida Lundqvist på 073-526 33 29 eller via e-post på [email protected].
Vi ser fram emot din ansökan via vår hemsida www.isakssonrekrytering.se redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
Välkommen med din ansökan!