Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap.
Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss!
Placeringsort: Solna Omfattning: 100 % Period: 12 januari 2026 – 31 maj 2026
UppdragetVi söker en administrativt stark konsult som tar ansvar för sortimentet inom tilldelade kategorier och fungerar som ett nära stöd till Kategori- & Inköpschef. Uppdraget är både operativt och affärsnära med fokus på sortiment, leverantörssamarbete, priser, avtal och kampanjer.
Arbetsuppgifter i urvalAdministrativt och operativt ansvar för sortiment inom sina kategorier
Stötta Kategori- & Inköpschef i strategi, planering, genomförande och uppföljning
Hantera prisaviseringar, analyser och underlag för förhandling
Administrera och kvalitetssäkra artikelfiler, produktinformation, bilder och texter
Avtalshantering och upprättande av avtal i avtalshubb
Kontakt med leverantörer, lager och interna funktioner
Hantera sortimentsinformation på intranät samt reklamationer och indragningar
Stötta kampanjarbete och hantera löpande kampanjfrågor
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, inköp, marknadsföring eller liknande
Erfarenhet av administrativt och operativt inköpsarbete
Mycket goda kunskaper i MS Office och god systemvana
Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
Strukturerad, självgående och samarbetsinriktad
Meriterande:
Erfarenhet av kategoristyrt arbete
Hos oss får du:
Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder
Trygghet och stöd genom hela uppdraget
Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog
Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär
Konkurrenskraftig lön och goda villkor
Sista ansökningsdag: 23/12-2025
Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.