Är du en relationsbyggare med teknisk nyfikenhet och ett öga för affärer? Då kan du vara vår nästa Customer Success Manager!
Om Rollen
Vi söker en ny stjärna till vårt Customer Success-team i Göteborg! Vi behöver förstärka teamet med en ny CSM som brinner för kundrelationer, teknik och smarta lösningar.
Du kommer att jobba tätt ihop med våra säljare. Tillsammans ansvarar ni för att våra kunder får en smidig start med vårt tidrapporteringssystem Qbis – och att de fortsätter få den hjälp, utbildning och rådgivning de behöver för att lyckas.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
Vi jobbar med Qbis, ett flexibelt system som används på olika sätt av olika kunder – vilket gör att vi behöver vara både lyhörda och kreativa i vårt arbete. Ingen dag är den andra lik, och det gillar vi!
Vem söker vi?
Vi letar efter dig som gillar att kombinera teknik, kundkontakt och affärsutveckling – och som trivs i en roll där du får vara både problemlösare och rådgivare.
Vi tror att du har:
Du är:
Vilka är vi?
Vi är Bjorn Lunden, affärsplattformen som förenklar vardagen för små och medelstora företag. Vi har en enkel övertygelse: varje företag förtjänar tillväxtmöjligheter. Vi är här för att göra det möjligt 🐻.
Vi är på en riktigt spännande resa. Vi siktar högt och vår vision är att bli en av de ledande leverantörerna av programlösningar för redovisning och ekonomi i nordvästra Europa. Med rötterna i Hälsingland, närmare bestämt lilla Näsviken, har vi de senaste åren vuxit snabbt och gått från ett mindre, nationellt företag till en internationell koncern. Förutom i Sverige, finns vi i Nederländerna och Danmark.
Målet är kort och gott att göra vardagen lite enklare för företagare och entreprenörer. Något vi tror att vi kan uppnå med riktigt bra programvaror, kunskap, innovation och TACO. Kanske inte den tacos du tänker på, utan vår typ av TACO – Trust, Ambition, Collaboration and Ownership.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en roll i ett internationellt och växande företag med en stark marknadsposition, som vill utmana branschens jättar. Det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra och trivs på jobbet. Vi vill vara en schysst arbetsgivare och eftersträvar en hållbar balans mellan arbete och fritid. Det gör vi bland annat genom att erbjuda bra villkor och förmåner, 30 dagars semester samt möjlighet till flexibilitet. Vi vill vara det självklara valet för medarbetare som vill må bra och ha kul på jobbet.
Ansökan
Tjänsten är på heltid och tillsvidare med placering på vårt kontor i Göteborg.
Sista ansökningsdag är 28 september 2025. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Så sök nu!
Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta:
Marie Nyholm, Head of Sales Sweden