Vill du bli en del av ett engagerat team, där du får möjlighet att utvecklas inom redovisning i en internationell koncern?
Då kan detta vara rollen för dig!
Om rollen
Som redovisningsekonom hos vår kund blir du en viktig del av det administrativa teamet.
Du kommer att stötta såväl det svenska men också utländska bolag inom koncernen med ekonomiska underlag samt bidra till att processer fungerar smidigt och effektivt.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
• Månads- kvartals- och årsbokslut
• Fakturering och påminnelsehantering
• Kvittohantering
• Kundreskontra
• Övrigt administrativt stöd inom ekonomi
Rollen är mångsidig och passar dig som trivs med att ha flera kontaktytor och varierande arbetsuppgifter.
Du blir del av ett mycket kompetent team där du ges goda möjligheter för personlig utveckling!
Din profil
Skallkrav:
• Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Officepaketet
Meriterande:
• Erfarenhet av affärssystemet Monitor
Personliga egenskaper:
För att lyckas i rollen tror vi du är driven och självgående i ditt arbete.
Vidare är du flexibel och ansvarstagande för dina uppgifter samt en lagspelare som ställer upp för dina kollegor när det krävs.
Om företaget:
Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.
Om Framtiden
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och hjälper människor att hitta rätt jobb och rätt kollega.
Vi är specialister på att matcha rätt talanger med rätt företag.
Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
Till denna roll kommer du bli direktanställd av kundföretaget.
Villkor:
Startdatum:
Snarast eller enligt ök
Placering:
Arvika
Omfattning:
Heltid
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.