Arbetsbeskrivning
Kontorsansvarig – deltid med omgående start
Vi söker en trygg och självgående kontorsansvarig med start omgående.
Tjänsten är på deltid fram till sommaren 2026, med möjlighet till heltid därefter.
Du arbetar två dagar i veckan på plats i våra lokaler i centrala Stockholm, med flexibla arbetstider mellan 07–17.
Om rollen
Som kontorsansvarig kommer du att vara en nyckelperson i det dagliga arbetet med ansvar för att hålla kontoret organiserat, tekniken fungerande och rutinerna rullande.
Du kommer att ha en bred roll som spänner över administration, IT-stöd och service – med fokus på struktur, kommunikation och samordning.
Arbetsuppgifter:
IT & kommunikation
- Administrera växel, intranät, sociala medier och företagets interna system
- Hantera datorer, telefoner och teknisk utrustning vid anställningar och avvecklingar
- Samverka med IT-ansvarig och marknadsföringsteamet för att hålla information uppdaterad
Administration & kontorsservice
- Koordinera onboarding/offboarding för både anställda och konsulter
- Beställa kontorsmaterial och hålla ordning på lager (jackor, väskor m.m.)
- Kontakt med leverantörer och hyresvärd
- Ansvara för posthantering och beställning av taggar
Event och trivsel
- Ordna fika, luncher och presenter vid interna möten och firanden
- Hjälpa till vid planering av event, AW:s och jubileum
Vi söker dig som:
- Har god vana av Officepaketet och är bekväm i olika webbaserade verktyg
- Har en stark känsla för service, ordning och integritet
- Är initiativtagande, kommunikativ och gillar att ha många bollar i luften
Meriterande:
- Erfarenhet av Fortnox och Blikk
- Tidigare arbete i administrativa roller med liknande bredd
Låter det här som rätt uppdrag för dig?
Välkommen att höra av dig för mer information.