Arbetsbeskrivning
Kontorsansvarig för konsultuppdrag i StockholmVi söker en kontorsansvarig för en varierande roll med fokus på service, administration och kontorsutveckling.
Här får du möjlighet att arbeta i ett av landets ledande fastighetsbolag med långsiktighet, samhällsnytta och innovation i centrum.
UppdragsbeskrivningFör kunds räkning söker vi en kontorsansvarig som kan gå in i ett uppdrag omgående med slutdatum sista februari med chans till förlängning.
Placering är i centrala Stockholm.
Uppdraget är på deltid upp till ca 70%.
Dina ansvarsområden innefattar bland annat:- Att skapa en trygg, trivsam och hållbar arbetsmiljö för kontorets medarbetare.
- Löpande administration, internservice och koordinering av kontorets kommunikation.
- Hantering av budget, inköp och inventarier samt stöd vid introduktion och avslut av medarbetare.
- Systematiskt arbetsmiljö- och säkerhetsarbete inklusive brand- och skyddsrutiner.
- Administrativt ansvar för reseportal, körjournaler och fordonsrelaterade frågor.
- Bidrag i utvecklingsprojekt kopplade till digitalisering, hållbarhet och kontorsstöd.
Om kundenVår kund är ett av Sveriges ledande fastighetsbolag med fokus på att utveckla och förvalta hållbara och inspirerande kunskapsmiljöer.
Med långsiktighet och samhällsnytta i centrum skapar bolaget arbetsplatser där innovation, samarbete och trivsel står i fokus.
Du blir en viktig del av avdelningen kontors- och medarbetarstöd och samarbetar nära kollegor inom HR, säkerhet, hållbarhet och ekonomi.
Du representerar hela avdelningens arbete och förväntas bidra till dess övergripande leverans och utveckling.
Din bakgrundVi söker dig som är en serviceinriktad och strukturerad person med erfarenhet av administrativt arbete inom kontorsdrift, service eller liknande.
Du har förmåga att skapa struktur, hålla ordning och samtidigt ha ett gott öga för detaljer.
Vidare trivs du med att ta ansvar, arbeta självständigt och bidra i utvecklingsprojekt.
Vi ser att du har:- Goda kunskaper i Office 365 och vana vid digitala verktyg.
- Erfarenhet av att arbeta med administrativa system såsom reseportaler, körjournaler eller ekonomiverktyg.
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska.
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbetsmiljö- och säkerhetsarbete, hållbarhetsfrågor eller tidigare roller inom office management.
Välj själv
- egenföretagare eller anställd konsultDitt uppdrag sker ute hos kundföretaget, men du väljer om du vill arbeta som underkonsult med eget bolag eller vara konsult direkt anställd av Fasticon.
Som anställd konsult omfattas du av kollektivavtal, försäkring och tjänstepension.
Ansök idag!
Våra konsultprocesser går riktigt fort!
Vi går igenom ansökningar löpande och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdatum.
Tveka därför inte, skicka in din ansökan idag!
Vid frågor om rollen eller konsultprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef:
Cecilia Schön på
[email protected] eller 070 143 03 57.
Om FasticonFasticon är marknadsledande specialister på kompetensförsörjning inom fastighetsrelaterade kompetenser.
Vi kombinerar skarp expertis med en djup förståelse för ledarskapsutmaningar, engagerade i att rekrytera och hyra ut yrkesverksamma som bidrar till din organisations långsiktiga framgång.
Våra kunder finns över hela Sverige och vi utgår från kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Läs mer på www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticon.se/lediga-jobb.