Om oss:
Alentec & Orion AB är marknadsledande inom pump- och mätutrustning för fordonsverkstäder och industri. Vi erbjuder våra kunder ett helhetskoncept bestående av produkter, system, installation, service och utbildning. Våra produkter säljs över hela världen - vi har återförsäljare i över 80 länder och försäljningskontor i England, Belgien och Frankrike. På huvudkontoret i Älta, strax utanför Stockholm, arbetar vi i egna specialanpassade och moderna lokaler.
Som produktadministratör hos oss kommer du att spela en central roll i att hantera vår omfattande produktportfölj och säkerställa att all information är korrekt, uppdaterad och lättillgänglig för både kollegor och kunder, vilket är avgörande för vår kundupplevelse och försäljning. Då företaget växer har du också en nyckelroll i arbetet med utbyggnad av det befintliga sortimentet. Hos oss finns stor möjlighet att utvecklas och växa i rollen över tid.
Din roll:
Som produktadministratör kommer du att ansvara för att:
Placeringen är på huvudkontoret i Älta, Stockholm. Du kommer att ingå i vår produkt- & marknadsgrupp och rapportering sker till teamledare.
Vi söker dig som:
Ett tekniskt intresse och förståelse för tekniska produkter är en fördel i rollen. Relevant utbildning är meriterande men inget krav. Vi lägger störst tonvikt vid personliga egenskaper.
Vi erbjuder:
Ansökan:
Låter det här som en roll för dig? Skicka in din ansökan (CV och personligt brev) till [email protected] senast den 19/9. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan!