Din roll
Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av kundservice? Är du strukturerad och självständig i ditt arbete? Vi söker nu en kundservicemedarbetare som kan ge professionellt stöd till både företags- (B2B) och konsumentkunder (B2C) till vårt huvudkontor i Stockholm. Du kommer att samarbeta nära med varuhuspersonal och andra interna funktioner för att säkerställa en effektiv och kundorienterad arbetsmiljö. Du kommer även att spela en viktig roll i optimering och förbättring av produktbeskrivningar och använda digitala verktyg för att förbättra textinnehåll på vår onlinesida.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vad söker vi i dig?
Varför ska du välja Motonet?
Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel.
Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: friskvårdsbidrag, tjänstepension och prestationsbaserad bonus.
Här ges du en möjlighet att vara en av nyckelspelarna i och bidra till Motonets uppbyggnation i Sverige!
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Motonet med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden