Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Business Support Specialist
Skicka ansökan 20 dagar kvar
Support Business Support Supportspecialist
20 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Business Support Specialist till Aros Kapital Är du organiserad, strukturerad och service-minded? Slår hjärtat lite extra för administrativa uppgifter? Vi söker nu en driven, positiv och noggrann business support specialist till vårt team! Om Aros Kapital Sedan 2004 har Aros Kapital varit en viktig aktör inom företagsfinansiering. Genom en personlig service, stark närvaro, effektiva system och processer erbjuder vi våra kunder produkter och tjänster till små och medelstora företag som innefattar fakturaköp, företagslån, fastighetslån och leasing. Aros erbjuder även sparprodukter genom inlåning till både privatpersoner och företag. Vi fokuserar på B2B – företagsfinansiering och arbetar dedikerat för att hjälpa företag att utveckla och förverkliga sina mål och drömmar. Aros Kapital är ett kreditmarknadsbolag som ägs av Mellby Gård. Idag består Aros Kapital av ca 100 medarbetare som verkar från våra kontor i Göteborg, Stockholm och London. Huvudkontoret är placerat i Göteborg. Företagskulturen präglas av professionalism, engagemang, entreprenörskap och samarbete. Om rollen Rollen som Business Support Specialist innebär att du är en del av teamet på Business Support. Avdelningen är en nyckelfunktion på bolaget med många kontaktytor! Här handlar det om att ge den bästa servicen till våra kunder, men också vara en stödjande administrativ funktion andra delar av bolaget. Som Business Support Specialist får du möjligheten att ta ett helhetsgrepp om den administrativa hanteringen av våra finansiella produkter; allt ifrån kundärenden via telefon och mail, in- och utbetalningar, bokföringsunderlag, uppföljning m.m. I rollen får du även möjlighet att både utveckla och effektivisera de administrativa processer som finns tillsammans med kollegor inom, såväl utanför avdelningen. Allt för att göra kundresan så smidig som möjligt! Exempel på arbetsuppgifter: • In- och utbetalningar • Kundärenden via telefon, mejl och interna system • Administration av säkerheter och lånedokumentation • Uppföljning av förfallna lån, autogiro och extraamorteringar • Framtagning av statistik, rapporter och avräkningar • Täta samarbeten med ekonomiavdelningen och andra team Vem söker vi? Vi söker dig som minst har gått klart gymnasiet och som tycker att kombinationen av kundkontakt och administration är den bästa av världar! Du har även några års erfarenhet av administration. Meriterande är om du har erfarenhet av en administrativ roll inom bank- och finansbranschen. Du behöver ha en god förståelse för Microsoft Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system. För att trivas i rollen behöver du ha ett positivt mindset och se lösningar där andra ser problem. En mycket god kommunikationsförmåga på svenska i rollen är A och O, då en stor del handlar om kundkontakt både via telefon och mail. Som person behöver du vara strukturerad, noggrann och våga ta initiativ. Vi tror på att samarbete tar oss till nya höjder och därför är vår nästa Business Support Specialist en riktig lagspelare! Detta erbjuder vi dig! Hos oss erbjuder vi dig ett spännande arbete i en snabbrörlig och dynamisk organisation där det finns en stor utvecklingspotential både inom tjänsten och företaget. Förutom att Aros sitter i moderna och centrala kontor, erbjuder Aros förmåner så som ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, tjänstepension, utökad föräldralön, frukost och gemensamma aktiviteter utanför jobbet. Nästa steg? Låter det som att Aros Kapital är din nästa arbetsgivare? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är 14 september. Vid eventuella frågor kring processen kontakta Miriam Falk, People & Culture Business Partner genom att skicka ett mejl till: [email protected] Bra att veta… Tjänstens placeringsort: Göteborg Sysselsättningsgrad: 100% (Heltid) Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning om 6 månader Lön: Marknadsmässig Start: Enligt överenskommelse I den här rekryteringsprocessen utgår vi från en kompetensbaserad rekryteringsmetodik där moment som intervjuer, eventuella tester, bakgrundskontroll och referenstagning ingår. Bakgrundskontrollen syftar till att tillhandahålla juridisk och ekonomisk information inför eventuell anställning.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-08-25
Antal platser 1
Hemsida Länk