Beskrivning
Vår klient i Stockholm söker nu en engagerad IT-supporttekniker för ett uppdrag på heltid.
Rollen innebär att arbeta nära ett team av erfarna kollegor där fokus ligger på att ge högkvalitativ support till användare och bidra till att utveckla både processer och arbetsmetoder. Du kommer att vara en viktig del av teamet och bidra till att skapa en smidig och effektiv IT-supportmiljö.
Arbetsuppgifter
Som IT-supporttekniker kommer du att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post, portal och chatt. Du guidar användare, felsöker och åtgärdar incidenter för att säkerställa att tekniska problem löses snabbt och effektivt. Arbetet sker i nära samarbete med ditt team där ni tillsammans arbetar för att förbättra rutiner och höja servicenivån. Rollen innebär schemalagd arbetstid, vilket kan omfatta både vardagar och helger.
Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av användarsupport, kundservice eller IT-support
Eftergymnasial utbildning med teknisk inriktning från universitet eller högskola
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
God kommunikativ förmåga och starkt användarfokus
Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem som ServiceNow eller liknande
Meriterande
- Erfarenhet från detaljhandel (retail)
Villkor
Plats: På plats i Stockholm
Sysselsättningsgrad: 100%
Period: 25 augusti 2025 – 28 november 2025
Om du är redo att ta dig an en roll som IT-supporttekniker inom en dynamisk och utvecklingsorienterad miljö, där du får möjlighet att bidra till hög service och nöjda användare, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig!
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.