Vill du vara med och bidra till att människor får bästa möjliga IT-stöd? Vi söker nu en Servicedeskmedarbetare till Koncern IT, med särskilt fokus på att stötta Sorunda IT under en spännande förändringsresa.
OM TJÄNSTEN:Martin & Servera är inne i en spännande digitaliseringsresa. Deras digitala transformation har stor strategisk bäring och de satsar mycket på att kunna erbjuda deras kunder en kundupplevelse i absoluta världsklass. Som leverantör av allt en restaurang kan behöva - från servis till råvaror och systemstöd, är de branschledande, och en livsviktig kraft i den svenska restaurangbranschen. Genom att implementera ett nytt ERP-system, moderniseras nu den här kraften – nya, affärsnära och effektiva processer tas fram som ibland överskrider gränserna mellan de olika bolagen inom Martin & Servera-gruppen.
Som Servicedeskmedarbetare kommer du att ingå i en grupp om 5 personer. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att ge service och support till deras användare inom Sorunda IT, både via telefon och on-site. Du arbetar nära Sorunda IT, som består av 8 medarbetare, och är en viktig del i att säkerställa att deras användare får snabb och professionell hjälp med sina IT-relaterade frågor.
Arbetsuppgifter:
Det är meriterande med erfarenhet av arbete i större organisationer i förändring.
För att passa in i rollen ser vi att du är kommunikativ, självgående och lösningsorienterad. Vidare tror vi att du har förmåga att kunna hantera många förfrågningar samtidigt.
OM KUNDFÖRETAGET:Martin & Servera-gruppen är Sveriges ledande grossist för restauranger och storkök. Företaget är en svensk, familjeägd koncern med omkring 3200 medarbetare. Bolagen i koncernen levererar drycker, livsmedel, utrustning, non food, kem och tjänster till hotell, restauranger, caféer, offentliga måltidsverksamheter och butiker. Företaget har nyligen flyttat till splitternya lokaler centralt i Stockholm där hela organisationen är samlad under samma tak.
OM ANSTÄLLNINGEN:Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader där du kommer vara anställd som konsult hos Friday. Möjlighet till förlängning finns.
ÖVRIG INFO:Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
OM FRIDAY:Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.
Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!
Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.
Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?