Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administratör till Statlig myndighet i Stockholm
Skicka ansökan 16 dagar kvar
Administratör
16 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Nu söker vi en flexibel administratör med god samarbetsförmåga till en Statlig myndighet i Stockholm. Din övergripande uppgift är att utföra olika administrativa uppgifter för myndigheten – vara spindeln i nätet. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att sköta praktiska mötesförberedelser och dokumentera, ordna med fikabeställningar, leda och facilitera möten i ZOOM och Teams samt sköta myndighetens utbildningsadministration. I arbetsuppgifterna ingår även att vara chefsstöd. Uppdragsperiod och omfattning Tjänsten som administratör konsultuppdrag på heltid med planerad start den 25 augusti 2025 och beräknas pågå till och med 31 december 2025. Därefter finns möjlighet till förlägning i ytterligare 12 månader. Du kommer arbeta under kontorsarbetstid 08-16:30 (lunch 12-13). Abetet ska i huvudsak utföras i myndighetens lokaler i Stockholm men distansarbete kan förekomma efter överenskommelse med ansvarig chef. Krav för tjänsten: • Gymnasium eller likvärdig utbildning • Mycket goda kunskaper att arbeta digitalt (e-post, Microsoft Office-program, Teams, ZOOM m.m.) • Minst tre års erfarenhet av administrativt arbete (praktiska mötesförberedelser, dokumentation, fikabeställningar etc.) • Erfarenhet av att leda och facilitera möten i ZOOM och Teams • Erfarenhet av utbildningsadministration • Kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift • God samarbetsförmåga samt vara flexibel För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM. Meriterande för tjänsten: • Erfarenhet av arbete som chefsstöd För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och urval sker löpande. Sista ansökningsdag är 2025-08-10. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-07-25
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Support Kundbokare Kundansvarig Projektledare Kundrådgivare Administratör Kundsamordnare Offertansvarig Inköpsansvarig Servicerådgivare Kundprojektledare Kundtjänstmedarbetare
22 juli
Terapeut Psykolog Enhetschef KBT-terapeut Administratör Sjuksköterska Socialterapeut Behandlingspedagog
17 juli