Upp till 15 % av alla vårdbesök står tomma på grund av sena avbokningar. Samtidigt växer vårdköerna och vårdpersonalens administrativa börda ökar. Zymego löser detta genom smart automatisering av schemaläggning – så att patienter får snabbare vård och vårdpersonal får mer tid till det som verkligen räknas.
Nu söker vi en Customer Engagment Specialist – en nyckelperson som kommer att arbeta direkt med vår grundare och Chief Medical Officer i att skapa värde för våra kunder i UK och Sverige, driva kreativ kommunikation och bygga relationer som gör skillnad.
Rollen i korthet
Har du erfarenhet av att jobba inom sjukvård eller tandvård och kan planera event? Om du dessutom har ett intresse för sociala medier och digitalisering är den här rollen perfekt för dig.
I den här rollen kommer du att dela din tid mellan att flera olika områden:
Du kommer att jobba i nära samarbete med både Chief Medical Officer och Customer Success Manager.
Rollen kräver att du brinner för kundnöjdhet och vill förstå kunderna och deras behov på djupet. Du behöver även vara duktig på att förstå och använda digitala verktyg.
Arbetsuppgifterna kommer att innebära stor variation, vilket kräver att du är strukturerad, flexibel och lösningsorienterad.
Vi söker dig som:
Ditt framtida team
Du blir en del av ett litet men snabbt växande team med olika bakgrunder. Vi bygger Zymego tillsammans – från grunden och uppåt. Du kommer att ha stor påverkan på både produkt och organisation.
Varför Zymego?
Praktiskt