Sunda är ett växande företag med höga ambitioner. Vi skapar lösningar som förenklar och förbättrar vardagen för våra kunder, med hållbarhet och kundvärde i fokus. Nu söker vi en CRM Specialist som vill vara med och skapa långsiktiga kundrelationer och öka återköpsfrekvensen genom datadriven och relevant kommunikation.
Om rollen
Som CRM Specialist hos Sunda är du ansvarig för att bygga upp, driva och utveckla vår kommunikation mot befintliga kunder. Med fokus på retention och kundlojalitet arbetar du med e-postmarknadsföring, segmentering och automatiserade flöden för att öka engagemang, återköp och kundlivstidsvärde (CLV). Du har en nyckelroll i att skapa smarta, personliga kundupplevelser. I rätt kanal vid rätt tillfälle.
Ditt uppdrag
Vem är du?
Du är datadriven, analytisk och har ett öga för vad som engagerar kunder över tid. Du gillar att kombinera strategi med hands-on produktion och optimering. Du trivs i en roll där du själv får ta initiativ, testa nytt och följa upp dina insatser. Du är nyfiken på kundbeteenden och har en stark känsla för kommunikation som bygger relationer.
Vi tror att du har
Vi erbjuder
Hos Sunda får du vara med och forma hur vi skapar värde för våra kunder även efter köpet. Du får stort eget ansvar i en viktig roll där din insats direkt påverkar våra kundrelationer och affärsresultat. Vi är ett engagerat team med korta beslutsvägar, högt tempo och mycket på gång. Hos Sunda vill vi alltid utvecklas och här får du möjligheten att växa tillsammans med oss. Tjänsten är placerad i Gävle med möjlighet till hybridarbete.