Är du en strukturerad och lösningsorienterad person med intresse för logistik, produktion och projektledning? Har du tidigare erfarenhet inom supply chain eller tillverkningsindustrin – eller är du en nyexaminerad ingenjör med rätt driv? Då kan rollen som Logistics Product Project Manager vara nästa steg i din karriär!
OM TJÄNSTEN:Vi söker nu en logistikprojektledare som blir en del av ett team bestående av logistikexperter som ansvarar för att leda och samordna alla logistikrelaterade aktiviteter i samband med produktutvecklingsprojekt. Rollen innebär att säkerställa en smidig övergång från utveckling till serieproduktion – med särskilt fokus på internlogistik, produktionsberedskap och tekniska flöden.
Du kommer att arbeta i en stor och tvärfunktionell projektorganisation där design, inköp, produktion och logistik samverkar för att lansera nästa generations produkter.
ARBETSUPPGIFTER:
Utöver detta kommer stor vikt läggas vid personlig lämplighet och vi tror att du som söker är kommunikativ och driven samt har god analytisk förmåga med ett öga för detaljer. Vidare ser vi att du är en teamspelare med ett lösningsorienterat förhållningssätt!
OM ANSTÄLLNINGEN:Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Friday och arbeta som konsult ute hos vår kund.
ÖVRIG INFO:På Friday brinner vi för att ge dig som Tech-talang en riktigt bra start på karriären. Genom att lyssna på vad just du vill och drivs av, matchar vi dig med företag och möjligheter som får dig att se fram emot att gå till jobbet.
Vi värderar ambition och potential högt och arbetar aktivt för en fördomsfri rekrytering, där alla ges samma chans att lyckas.
Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Varje år genomför vi över 5 000 karriärmöten och matchar kandidater med allt från globala företag till innovativa startups.