Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Nu söker vi en serviceinriktad Kontorsassistent/Administratör till en spännande och samhällsnyttig myndighet i Stockholm. Här arbetar du tillsammans med kollegorna i teamet med att ge stöd och service till myndighetens anställda med olika administrativa uppgifter.
Förekommande arbetsuppgifter:
- Hantera återkommande arbetsuppgifter (exempelvis kopiering, sortering och posthantering)
- Assistera och ge service till en eller flera personer (exempelvis en chef eller en avdelning)
- Arbeta utifrån fastlagda rutiner
- Vara ett operativt stöd för verksamheten
- Arbete med kontorsservice/internservice
- Samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser
- Hämta och ta emot varor samt paket
- Ge informationsservice till kunder och medarbetare
- Ta emot besökare och bud vara behjälplig med myndighetens behov av service (exempelvis inom bokning, kopiering, inköp eller registrering)
Uppdragsperiod och omfattning
Tjänsten som Kontorsassistent/Administratör är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt och beräknas pågå till och med 30 december 2025.
Arbetet ska utföras på plats i myndighetens lokaler i Stockholm under kontorstid, måndag till fredag mellan 07:45 – 16:00
Observera att uppdraget ligger under säkerhetsklassning vilket innebär att svensk medborgarskap är ett krav samt att bakgrundskoll förekommer.
Krav för tjänsten:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift.
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetuppgifter tidigare, du har en mycket god servicekänsla är flexibel, positiv och trivs i samrabete med andra.
För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande, sista ansökningsdag är 2025-07-11.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post:
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Välkommen med din ansökan!