Din nya roll
I rollen som Second Line Support kommer du att vara en viktig del av vår kunds second line-team som består av över 20 kompetenta kollegor. Du hanterar användarärenden och beställningar via telefon och fjärrstyrningsverktyg och arbetar systematiskt för att lösa problem med hjälp av en välfylld kunskapsdatabas.
Arbetet sker på helgfria vardagar mellan kl. 07.00 och 18.00, med schemalagda arbetstider inom det spannet.
För att bli framgångsrik i denna roll behöver duSom person är du strukturerad och lösningsfokuserad, serviceminded och kommunikativ. Du arbetar självständig, men trivs med att samarbeta i team.
Välkommen med din ansökanAnställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 08/25/2025 Slut: 06/30/2026, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
FöretagspresentationVår kund är ett av de starkaste varumärkena inom svensk industri och har kunder i över 100 länder. Här kommer du vara en del i att skapa förutsättningar för ett tryggt samhälle.