Vi söker dig som önskar arbeta deltid som receptionist hos en av våra kunder i Solna! Dagarna är måndag till onsdag, därefter finns det möjlighet att arbeta extra vid behov om så önskas.
Gällande Tjänsten: Det vi söker är en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och vara ansiktet utåt för vår kund. Kunden sitter i Solna och i rollen som receptionist kommer du dagligen möta & hjälpa såväl kunder & kollegor. Denna tjänst startar i augusti, men för den som önskar finns möjlighet att börja tidigare som extrapersonal hos våra andra kunder. Du kommer då att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö hos våra olika kunder. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör.
Exempel på arbetsuppgifter:
Kvalifikationer:
Vi söker dig som har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra. Du bör vara strukturerad, ordningsam & noggrann i ditt arbete samtidigt som du alltid har ar en lösningsorienterad attityd. Tidigare erfarenhet av liknande roller är starkt meriterande.
Information om anställning: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult ute hos våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget.
Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer.
Praktisk information:
Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/