Big Care driver bemanningsverksamhet sedan år 2000 för sjuksköterskor, läkare och annan vårdpersonal, samt erbjudit beredskapslösningar till kommuner, landsting och privata vårdaktörer. Som nästa led i vår expansion söker vi en Administrativ koordinator för att stödja våra konsultchef i bemanningsprocessen.
Arbetsuppgifter:
Då vi funnits i 25 år så finns tydliga rutiner och riktlinjer att gå efter. Samtidigt kommer du ha stora möjligheter att tänka och arbeta kreativt i etableringen av nya arbetssätt.
Omfattning/period: 100%
Distans: Som administrativ koordinator ser vi gärna att ni jobbar på vårt kontor i Stockholm men kan jobba på distans emellanåt efter överenskommelse.
Kvalifikationskrav: Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom vårdbemanning och administration. Meriterande: Erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter, erfarenhet av vården vårdutbildning, ledarskapsutbildning, och/eller annan relevant utbildning. Vi tror att du är bra på att prioritera och trivs med många bollar i luften, då tjänsten tidvis kan innebära hög arbetsbelastning. Du bör vara noggrann och ha god organisationsförmåga, samtidigt som du tycker om att tänka nytt och ta egna initiativ.