Välkommen till en varierande roll med mycket eget ansvar hos Ranatec! Vi söker nu en engagerad person för att jobba med logistik, inköp och administration. Här är du en del av att forma vår fortsatta framgångsresa samtidigt som du har möjlighet att utvecklas.
Ranatec, en del av Qamcom Group, designar och tillverkar nischad testutrustning inom signalbehandling. Vårt fokus ligger på att främja innovation och kontinuerlig utveckling, vilket yttrar sig i vårt engagemang i hela spektret av produktutvecklingskedjan - från konceptets uppkomst till slutprodukt och de efterföljande produktionsfaserna.
Om rollen
Här intar du en betydelsefull roll som bidrar till att upprätthålla en effektiv produktionsprocess, hög kvalitet, leveransprecision, och goda relationer med kunder och leverantörer.
Vi är ett tajt team där du får möjligheter att lära dig av kollegor och utvecklas! Du kommer till viss del att vara stöd åt order- och projektkoordinator, men förväntas också jobba självständigt med eget ansvar. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer löpande behöva prioritera utifrån rådande planering. För att vara framgångsrik och trivas i rollen ser vi att du är ordningsam, strukturerad och lyhörd. Och med en positiv attityd kommer du långt!
Rollen inkluderar arbetsuppgifter som
Vidare ser vi gärna att du har
● God administrativ och kommunikativ förmåga
● God planeringsförmåga
● Sinne för ordning och struktur
● Förståelse för processer och logistiska flöden
● Erfarenhet av Monitor ERP eller liknande affärssystem
Språkkrav
● Engelska
● Svenska
Livet på Ranatec
På Ranatec får du jobba i en flexibel och kreativ miljö, där teamwork och inkludering är vägen framåt. Och vi har kul på vägen! Vi ser fram emot att höra från dig.
Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt!
Hur ansöker jag?
Skicka din ansökan till [email protected]
För mer information, besök vår hemsida www.ranatec.com
Kontaktperson Charlotte Ornstein, 0705-475102