Din nya roll
Som Servicedeskmedarbetare kommer du ingå i en grupp om 5 personer. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara hantering av on- och offboardingar, med särskilt ansvar för SAP-behörigheter. Du arbetar nära Sorunda IT som består av 8 medarbetare och är en viktig del i att säkerställa att rätt personer har rätt behörigheter vid rätt tidpunkt. Rollen innebär även att du är en del av vår kunds team på Koncern IT och arbetar med att ge service och support till deras användare.
Arbetsuppgifter
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du
Du har förmåga att hantera stress och många förfrågningar samtidigt. Du är kommunikativ, självgående och lösningsfokuserad i ditt arbetssätt.
Välkommen med din ansökanAnställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-09-01 Slut: 2026-03-31, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
FöretagspresentationSom leverantör av allt en restaurang kan behöva - från servis till råvaror och systemstöd, är vår kund branschledande och en livsviktig kraft i den svenska restaurangbranschen. De är nu är inne i en spännande digitaliseringsresa genom att implementera ett nytt ERP-system.