Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Redovisningsassistent till vårt nya kontor i Gävle (deltid)
Skicka ansökan 66 dagar kvar
Redovisningsassistent
66 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi på Niem Ekonomibyrå AB söker en ny kollega till vårt nya kontor i Gävle!


Byrån grundades i Stockholm 2022 och har sedan dess haft en stabil tillväxt. Vi etablerar nu ett kontor i Gävle för att komma närmare våra kunder i regionen och söker därför en redovisningsassistent på deltid.


Arbetsuppgifter:


Löpande bokföring för våra företagskunder


Leverantörsreskontrahantering


Fakturering åt kunder vid behov


Avstämningar och enklare ekonomiska analyser


Övriga administrativa uppgifter på kontoret



Om tjänsten:

Tjänsten inleds som en timanställning motsvarande ca 25 %, med möjlighet till utökning till heltid på sikt beroende på behov och prestation.


Kvalifikationer:


Erfarenhet av redovisning och administration är meriterande


Kunskap i Fortnox ses som ett stort plus


Du är noggrann, ansvarstagande och har god förmåga att arbeta självständigt



Ansökan:

Skicka din ansökan och CV till [email protected]

Urval sker löpande, så vänta inte med att höra av dig!


Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!

Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Mer info

Anställningsform Behovsanställning
Publicerad 2025-05-27
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet -
Hemsida Länk