Vi på Niem Ekonomibyrå AB söker en ny kollega till vårt nya kontor i Gävle!
Byrån grundades i Stockholm 2022 och har sedan dess haft en stabil tillväxt. Vi etablerar nu ett kontor i Gävle för att komma närmare våra kunder i regionen och söker därför en redovisningsassistent på deltid.
Arbetsuppgifter:
Löpande bokföring för våra företagskunder
Leverantörsreskontrahantering
Fakturering åt kunder vid behov
Avstämningar och enklare ekonomiska analyser
Övriga administrativa uppgifter på kontoret
Om tjänsten:
Tjänsten inleds som en timanställning motsvarande ca 25 %, med möjlighet till utökning till heltid på sikt beroende på behov och prestation.
Kvalifikationer:
Erfarenhet av redovisning och administration är meriterande
Kunskap i Fortnox ses som ett stort plus
Du är noggrann, ansvarstagande och har god förmåga att arbeta självständigt
Ansökan:
Skicka din ansökan och CV till [email protected]
Urval sker löpande, så vänta inte med att höra av dig!
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.