Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en administratör till vår kund Earthbanc, en roll för dig som är lösningsorienterad, har ett positivt förhållningssätt och är van att hantera flera uppgifter parallellt. Du är professionell i ditt bemötande och gillar att skapa ordning och effektivitet i det du gör. Det är ett vikariat på 12-18 månader med chans till en överrekrytering.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Om företaget
Earthbanc är ett Stockholmsbaserat klimattech-företag som utvecklar globala projekt inom agroforestry, regenerativt jordbruk och restaurering av ekosystem. Deras arbete skapar klimat- och biodiversitetsnytta samtidigt som de stödjer hållbara försörjningsmöjligheter. De samarbetar direkt med jordbrukare och markägare för att leverera viktig klimatfinansiering som skalar upp naturbaserade lösningar. Genom kopplingar till marknader för jordbruksvaror hjälper de markägare att öka sina inkomster och uppnå hållbara avkastningar.
Arbetsuppgifter
- Sköta kontorsadministration och vara kontaktperson i praktiska frågor.
- Hantera inkommande e-post, mötesbokningar och kalenderplanering.
- Ansvara för post- och dokumenthantering.
- Samordna onboarding och offboarding av medarbetare.
- Ge administrativt stöd till CFO och HR-avdelning.
- Hantera avtal och se till att dokument är korrekt signerade och arkiverade.
- Planera och koordinera event, konferenser och tjänsteresor.
Kvalifikationer
- Kandidatexamen inom företagsekonomi eller liknande område.
- Minst 5 års erfarenhet av en liknande administrativ roll.
- Proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att förutse behov och hantera flera saker samtidigt.
- Förmåga att hantera känslig och konfidentiell information
- Flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet med arbete internationellt.
Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Deltid, 3-4 dagar i veckan.
Plats: Stockholm, Kista.
Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på
[email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag.
Välkommen in med din ansökan!