Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.

OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Administratör på deltid till Earthbanc - vikariat 12-18 månader
Administratör
Utgått

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Just nu söker vi en administratör till vår kund Earthbanc, en roll för dig som är lösningsorienterad, har ett positivt förhållningssätt och är van att hantera flera uppgifter parallellt. Du är professionell i ditt bemötande och gillar att skapa ordning och effektivitet i det du gör. Det är ett vikariat på 12-18 månader med chans till en överrekrytering. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Om företaget Earthbanc är ett Stockholmsbaserat klimattech-företag som utvecklar globala projekt inom agroforestry, regenerativt jordbruk och restaurering av ekosystem. Deras arbete skapar klimat- och biodiversitetsnytta samtidigt som de stödjer hållbara försörjningsmöjligheter. De samarbetar direkt med jordbrukare och markägare för att leverera viktig klimatfinansiering som skalar upp naturbaserade lösningar. Genom kopplingar till marknader för jordbruksvaror hjälper de markägare att öka sina inkomster och uppnå hållbara avkastningar. Arbetsuppgifter • Sköta kontorsadministration och vara kontaktperson i praktiska frågor. • Hantera inkommande e-post, mötesbokningar och kalenderplanering. • Ansvara för post- och dokumenthantering. • Samordna onboarding och offboarding av medarbetare. • Ge administrativt stöd till CFO och HR-avdelning. • Hantera avtal och se till att dokument är korrekt signerade och arkiverade. • Planera och koordinera event, konferenser och tjänsteresor. Kvalifikationer • Kandidatexamen inom företagsekonomi eller liknande område. • Minst 5 års erfarenhet av en liknande administrativ roll. • Proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att förutse behov och hantera flera saker samtidigt. • Förmåga att hantera känslig och konfidentiell information • Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet med arbete internationellt. Övrigt Start: Omgående. Omfattning: Deltid, 3-4 dagar i veckan. Plats: Stockholm, Kista. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag. Välkommen in med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-23
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Chef IT-student Koordinator HR-assistent Administratör Office Manager Kontorsassistent Administrativ assistent
25 apr
Bilmekaniker Administratör Fordonsmontör Fordonsvårdare Servicepersonal Biladministratör Servicerådgivare Fordonsförvaltare Fordonskoordinator Fordonsadministratör Kundtjänstmedarbetare
6 maj
Bovärd Husvärd Förvaltare Koordinator Hantverkare Värd/Värdinna Administratör Fastighetsvärd Bostadsförvaltare Bostadskoordinator Fastighetsassistent
20 maj