Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Leverantörsreskontra/administratör sökes till uppdrag!
Skicka ansökan 14 dagar kvar
Administratör Ekonomiassistent
14 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag: Vår kund som är ett försäkringsbolag i centrala Stockholm behöver snabbt få in en extra resurs under ett systembyte. Uppdraget är på heltid under minst 6 månader och ska starta omgående. Då detta är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Vår kund har som policy att man arbetar ca 3 dagar per vecka på kontoret och ca 2 dagar på distans om så önskas. Arbetsuppgifter: Du kommer främst att arbeta med leverantörssidan. I rollen ingår det t.ex att ansvara för att samtliga leverantörer kommer in i det nya systemet och att se till att inköpsnummer och faktura matchar. Hantera själva registreringen av faktura som kan ha ankommit i PDF form, eller pappersform. Vidare sen att följa upp och kontrollera att fakturan blir betald i tid. Det ingår även en del kommunikation med leverantörerna om hur den nya faktureringsprocessen bör vara för att det ska bli så smidigt som möjligt. Din bakgrund: Förutom att du arbetat som ekonomiassistent eller administratör inom leverantörsreskontra i några år gäller det verkligen att du både gillar system och kommunikation. Det krävs också noggrannhet och uthållighet samt att inte vara rädd för att ta en första kontakt med leverantörerna och agera proaktivt. Det är meriterande om du har arbetat nordiskt och/eller om du har erfarenhet av systemet COUPA. Engelska är ett krav då det är ett internationellt bolag med många kontakter i andra länder. Om oss: Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt. Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-22
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Bovärd Husvärd Förvaltare Koordinator Hantverkare Värd/Värdinna Administratör Fastighetsvärd Bostadsförvaltare Bostadskoordinator Fastighetsassistent
20 maj
Chef IT-student Koordinator HR-assistent Administratör Office Manager Kontorsassistent Administrativ assistent
25 apr
Bilmekaniker Administratör Fordonsmontör Fordonsvårdare Servicepersonal Biladministratör Servicerådgivare Fordonsförvaltare Fordonskoordinator Fordonsadministratör Kundtjänstmedarbetare
6 maj
Administratör Undersköterska Medicinsk sekreterare
Idag