Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och noggrann person? Våra kunder i Varberg söker engagerade administratörer och ekonomiassistenter till sommaren. Ta chansen att utvecklas och bidra med dina erfarenheter!
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter kan komma att variera mellan tjänstemannauppdrag som finns hos våra kunder. Det kan bland annat innebära arbetsuppgifter som:
• Leverantörsreskontra, matchning av leverantörsfakturor mot kostnadsställe
• Fakturahantering
• Övriga ekonomiska uppgifter på avdelningen
• Bemöta kunder på plats samt via telefon och mejl.
• Administration kring utbildning
• Övriga administrativa och service uppgifter på avdelningen
Om dig
Vi söker dig som har en avslutad gymnasieutbildning och minst två års erfarenhet av arbete inom ekonomi eller administration. Du bör ha goda kunskaper i Microsoft Office-paketet och vara bekväm med att använda olika IT-system. Förmåga att kommunicera flytande på svenska, både skriftligt och muntligt. Erfarenhet av att arbeta i en snabb och dynamisk miljö är också nödvändig för denna roll. Utöver det är det en stor fördel om du tidigare har arbetat med kundservice och är en engagerad och kommunikativ person som motiveras av att få jobba med människor och att få ta eget ansvar.
Ansökan
För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Isabell Nilsson via e-post:
[email protected] om du har några frågor eller funderingar.
Rekryteringen sker löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Snabb ansökan är med andra ord en fördel!
Som en av oss
Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll.
Om Lernia
Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.