Verksamheten Royava AB som bedriver hälso- och sjukvård och samarbetar främst med primärvården i hela Sverige söker en duktig administratör som kan även sköta fastigheter och utföra små renovering, vara tillgänglig dygnet runt vid akuta ärenden.
Arbetet
Som administratör hos oss kommer du att ansvara för löner, bokföring, fakturor etc. Eftersom verksamheten har persisktalande kunder innefattar arbetet kommunikation främst på persiska.
Verksamheten äger fastighet som hyrs ut och du ska kunna sköta fastighet uthyrning bl.a. annonsera, aktiv visning, hantera ärenden relaterade till hyresgäst samt utföra små renovering vid behov.
Verksamhet utför vård i hela Sverige dygnet runt och vid behov förväntas att du ska vara tillgänglig.
Vem du är
Vi söker dig som är noggrann och kvalitetsmedveten. Du ska vara flexibel, ha en vana att arbeta i hög tempo, ha en god samarbetsförmåga men även kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Om du har erfarenhet som administratör är mycket meriterande. Du ska som anställd kunna tala persiska.
Ansökan
Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.