Arbetsbeskrivning
Vi på randstad söker just nu efter duktiga och drivna administratörer tillsammans med vår kund inom energibranschen. För att söka tjänsten ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av administrativa arbeten, har lätt för att lära dig nya system och vill utvecklas inom administration. Detta är ett säkerhetsklassat uppdrag, säkerhetsprövning + drogtest kan förekomma.
Uppdragslängd: 3-6 månader
Arbetstider: 8-17 (flex)
Arbetsplats: Solna
Arbetsgivare: Randstad AB
Ansvarsområden
Du kommer arbeta i ett projekt på 100% som hanterar clean up efter den stora mätarutrullningen.
Uppdraget är av ”Backoffice”-karaktär. Kundens verksamhet går ut på att mäta förbrukad energi hos kunder och sedan hantera mätrelaterade avvikelser i såväl interna system som hos kunderna.
Detta ansvar omfattar följande arbetsuppgifter:
Kvalifikationer
Krav:
Meriterande:
Vi värdesätter dina personliga egenskaper. För att trivas och sedermera lyckas i rollen tror vi att du som söker gillar att jobba i en omväxlande miljö med mycket problemlösning. Du är självständig på din väg mot uppsatta mål. En god förmåga att kunna samarbeta med andra och vara flexibel när det behövs är även viktigt i denna roll.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.