I våra varuhus finns en avdelning med flera medarbetare som arbetar med företagsförsäljning till såväl mindre som större kunder. Vårt fokus ligger främst på reservdelar av olika slag men även fordons- och verkstadsutrustning. För att ytterligare stärka erbjudandet byggs även fullt utrustade verkstäder i anslutning till de flesta av våra varuhus. Dessa drivs av externa entreprenörer men är en integrerad del av Motonets helhetskoncept.
Vi söker nu dig som kommer att arbeta som kommersiellt ansvarig för Motonets verkstäder, B2B-verksamheten "Motonet PRO" och våra olika servicetjänster! Du kommer ha helhetsansvar för utveckling och resultat. Du driver affären framåt, utvecklar koncept och processer i samråd med kollegor samt säkerställer kvalitet och kundnytta i våra företagsenheter och verkstäder. Rollen innebär att skapa & utveckla riktlinjer, säkerställa gemensamma arbetssätt och utveckla strategier för effektivisering, kundnöjdhet och lönsamhet.
Ansvarsområden
Arbetsuppgifter
Vad söker vi i dig?
Varför ska du välja Motonet?
Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel.
Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: friskvårdsbidrag, tjänstepension och prestationsbaserad bonus.
Här ges du en möjlighet att vara en av nyckelspelarna i och bidra till Motonets uppbyggnation i Sverige!
Rekryteringsprocessen
Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 31 maj och vi kommer att hantera ansökningarna löpande så se till att skicka in din ansökan direkt! Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryteringsansvarig [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige