Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Support inom kundreskontra till företag i Tyresö
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Support Ekonomiassistent Supportmedarbetare
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten Är du utåtriktad, gillar att arbeta i team och har ett intresse för att utvecklas inom ekonomi? Då är detta tjänsten för dig! Nu söker vi en supportmedarbetare till kundreskontran hos vår kund i Tyresö - där blir du en del av ett glatt gäng som jobbar med fokus på kvalitet, utveckling och service! Låter det som något för dig? Läs mer om tjänsten ned och sök redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som supportmedarbetare/ekonomiassistent på kundreskontran kommer du att ta emot från företagets kunder och butiker. Bland annat kommer dina arbetsuppgifter innefatta: • Hantera inkommande ärenden via telefon, mail och företagets ärendehanteringssystem • Besvara fakturafrågor och frågor om förskottsbetalningar • Hantera kreditansökningar och uppdatera kreditgränser • Arbete med kundreskontra tillsammans med resten av avdelningen Kvalifikationer För att lyckas i rollen som supportmedarbetare/ekonomiassistent hos vår kund ser vi att du är glad, driftig och lösningsorienterad. Ett intresse för ekonomi och en vilja att utvecklas är viktigt. Vidare är du trygg i ditt sätt att bemöta kunder och orädd att ta dig an nya uppgifter. Utöver detta se vi gärna att du har: • Kunskap inom ekonomi, från utbildning eller arbetslivserfarenhet • God systemvana och erfarenhet av administrativt arbete • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Övrigt Plats: Tyresö Start: Omgående Omfattning: Heltid, tillsvidare Arbetstider: 8h per dag, mellan 06.30 och 17.00 Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag. Välkommen in med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-12
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Ekonom Ekonomiassistent Redovisningsekonom Redovisningskonsult
7 maj
Controller Senior Controller Finansiell rådgivare
8 maj