Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Kontorschef
Skicka ansökan 15 dagar kvar
Kontorschef
15 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Nammo-koncernen har ca 3 300 anställda och finns representerade i 11 länder världen över. Verksamheten omfattar utveckling, produktion och försäljning av högteknologiska försvarsprodukter samt miljövänlig demilitarisering. Nammo Sweden AB finns på tre orter i Sverige och har ca 500 anställda. Nammo är ett värderingsstyrt företag och våra värderingar Engagemang, Precision och Omtanke genomsyrar hela vår verksamhet.


Kontorschef

Lockas du av att arbeta i ett spännande företag där du kan vara med och skapa en säkrare framtid? Är du en person med god kommunikations- och samarbetsförmåga som är intresserad av ett varierat arbete? Hos oss får du förmånen att tillhöra ett unikt och framgångsrikt företag som uppmuntrar och ger dig förutsättningar till personlig och yrkesmässig utveckling.

Nu söker vi en Kontorschef!

Är du en person som har ett öga för detaljer, en proaktiv inställning och gillar att ta initiativ? Då kan detta vara din chans att göra skillnad!

Vi söker en engagerad och ansvarsfull kontorschef som vill ta sig an en central roll i vår verksamhet.

Om rollen

Som kontorschef kommer du att vara "spindeln i nätet" och spela en nyckelroll i att säkerställa att den dagliga driften fungerar smidigt och att administrationen hanteras med högsta kvalitet. Du blir navet i vår organisation, där du ser till att processerna är effektiva och att dina kollegor får det stöd de behöver för att nå framgång. Om du har en passion för att skapa en positiv arbetsmiljö, är organiserad och har en proaktiv inställning, kan du vara just den vi söker!

Exempel på ansvar och arbetsuppgifter:

- Bistå med hantering av interna möten, inklusive bokning av mötesrum, inbjudningar och protokollskrivning.

- Ansvara för dokumenthantering, inklusive arkivering och uppdatering av interna databaser.

- Ansvara för att kontoren inom LCS är fullt fungerande, inklusive beställning och hantering av kontorsmaterial, IT-utrustning och annan förbrukningsvara.

- Koordinera leveranser och säkerställa att arbetsutrymmen är välorganiserade och att eventuella tekniska eller praktiska problem åtgärdas snabbt.

- Delta i planering och genomförande av kontorsförbättringar eller lokalanpassningar för att skapa effektiva och ergonomiska arbetsytor.

- Koordinera ombyggnationer eller förändringar av kontorslayout, inklusive samordning av leveranser och installation av ny utrustning.

- Ansvara för att hantera administrativa kostnader och följa upp budgeterade utgifter för kontorsmaterial, utrustning och tjänster.

- Organisera och samordna interna evenemang, utbildningar och aktiviteter för personalen.


Vår kandidat

Vi söker dig som har gymnasial utbildning, gärna med inriktning mot administration, ekonomi eller motsvarande. Ytterligare utbildning inom administration, projektledning eller arbetsmiljö är meriterande.

Som Kontorschef ska du vara strukturerad och noggrann, ha förmågan att hantera flera administrativa uppgifter samtidigt och upprätthålla en hög kvalitet i arbetet. Du ska ha lätt för att kommunicera och samarbeta med andra, både internt och externt. Du tar initiativ och är lösningsorienterad och du trivs med att identifiera förbättringsområden för att optimera arbetsprocesser. Du är lyhörd för verksamhetens behov och har ett serviceinriktat förhållningssätt för att stödja medarbetare och chefer.

Kontakt

För mer information gällande rollen och Nammo är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef, Andreas Burstedt, på [email protected]

Intervjuer genomförs löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 2025-06-01.

Varmt välkommen!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-12
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare