Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionist till installations- och serviceföretag i Göteborg! (vikariat)
Skicka ansökan 44 dagar kvar
Receptionist
44 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en receptionist till ett spännande uppdrag i Göteborg!  Som receptionist på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett stort installations-och serviceföretag som är beläget i Mölndal. Som receptionist har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Välkomna medarbetare och kunder i receptionen
  • Övergripande ansvar för den dagliga driften av kontoret och receptionen
  • Förberedelser av frukost
  • Växel-och telefoni
  • Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor
  • Övrigt administrativt arbete
  • Fakturering

Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter.

Krav för tjänsten

  • Talar flytande svenska och engelska
  • Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
  • Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
  • Avslutad gymnasieutbildning

Om Anställning Anställning: Vikariat på 1 år med start innan midsommar, med eventuell möjlighet till förlängning  Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 07:00-16:00, heltid

Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-07
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Kundvärd Receptionist Medlemsrådgivare Receptionspersonal Servicekoordinator Kundtjänstmedarbetare Säljande administratör
11 apr
Chef IT-student Koordinator HR-assistent Administratör Office Manager Kontorsassistent Administrativ assistent
25 apr