Vi söker en engagerad och serviceminded receptionist till vår kund i centrala Stockholm.
Om tjänsten
Arbetstider: måndag till fredag, kl. 07:30-16:00.
Läge: Centrala Stockholm
Start: Omgående
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som receptionist hos vår kund blir du den första personen som besökare möter. Du kommer att fungera som en central kontaktpunkt för besökare, hyresgäster och leverantörer. Dina arbetsuppgifter inkluderar att ta emot och hänvisa besökare till rätt våningsplan, hantera passerkort och besökssystem, svara på e-post och se till att både service och säkerhet alltid håller högsta standard.
Vem är du?
Vi letar efter dig som är lättsam, ansvarsfull och har en naturlig talang för kommunikation. Du har ett skarpt öga för detaljer och ett starkt säkerhetstänk, vilket gör att du alltid håller ordning och reda.
Krav:
- Erfarenhet av MS Office-paket, samt god datavana.
- Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
- Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception och är van vid att hantera olika passersystem.
Om verksamheten
Vi ser fram emot din ansökan!
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.