Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Receptionist till kund i Stockholm
Skicka ansökan 6 dagar kvar
Receptionist
6 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge bra service, har god datorvana och vill vara ansiktet utåt för vår kund i centrala Stockholm? Då kan detta uppdrag vara rätt för dig. Läs mer och sök redan idag! 

Om uppdraget

Bemannia söker nu en receptionist till vår kund i centrala Stockholm med start omgående och året ut med chans till förlängning. Detta är en deltidstjänst på 75% och arbetet utförs i kundens lokaler under vardagar med arbetstid 07.30-14.00 respektive 10.15-16.45. 

Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta i receptionen och ta emot anställda och besökare. Du kommer att ta emot samtal med förfrågningar samt ta emot felanmälningar. Rollen innebär även ansvar för kontorets miljö, varubeställningar, påfyllnad av varor, kontorsmaterial och ta hand om catering. 

Exempel på andra arbetsuppgifter:  

  • Kontroll och påfyllning av kopiatorer samt eventuell inrapportering av kopiatorernas mätarställning till leverantör
  • Kontroll av teknisk utrustning i mötesrum samt vara behjälplig med tekniska frågor i mötesrummen
  • Enklare reparationer och byte av föremål som är trasiga 
  • Ställa i ordning mötesrummen och kontorsutrymmet inför större möten
  • Ge behörighet för inpassering i lokalerna och lämna ut reservkort för behörigheter

Dina kvalifikationer

  • Godkänd gymnasieexamen
  • Erfarenhet av liknande arbete
  • God datorvana
  • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift 

Vidare är det viktigt att du tycker om att arbeta i högt tempo, ge bra service till både kunder och andra anställda, trivs med att vara självgående och gillar att ta eget initiativ. 

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, den 09 maj 2025.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Pernilla Gärdén, [email protected] 

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0072-175 40 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. 

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-05-02
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Säljare Kundvärd Receptionist Medlemsrådgivare Receptionspersonal Servicekoordinator Kundtjänstmedarbetare Säljande administratör
11 apr
Chef IT-student Koordinator HR-assistent Administratör Office Manager Kontorsassistent Administrativ assistent
25 apr