Arbetsbeskrivning
Har du datavana och gillar att arbeta med administration ? Vi söker en administratör till vår kund i centrala Göteborg som kan börja omgående fram till oktober, med chans till förlängning. Tjänsten är baserad i centrala Göteborg och passar dig som är noggrann, har god datavana och effektiv i ditt arbete.
Arbetsuppgifter:
• Utför inköp av kontors-och förbrukningsmaterial och bidra vid mottagning av leveranser
• Utför inköp av arbetskläder, ta emot beställningar från personal samt bidra vid mottagning av leveranser, ansvara för att distribuera beställningarna till rätt person
• Förberedelser inför möten (frukost, fika, luncher)
• Stödjer projektledningen med olika presentationsmaterial för intern och extern kommunikation
• Upprätta och distribuerar semesterlistor
• Upprätta och distribuerar kontaktlista på Sharepoint och säkerställ att den är uppdaterad
• Upprätta och uppdatera distributionslistor (epost) till projektmedlemmar samt yrkesarbetare löpande. När medlemmar slutar/börjar.
• Vid inskrivning inhämta dokumentation på maskin eller fordon
• Stödja platschef/produktionschef med ad hoc uppgifter
• Upprätthålla ordning och reda på kontoret/gemensamma ytor
Kvalifikationer:
Vi söker dig som:
• Har goda kunskaper i Excel och är van vid att hantera data
• Är noggrann, effektiv och strukturerad i ditt arbete
• Har lätt för att sätta dig in i nya system och arbetsuppgifter
• Är flexibel och lösningsorienterad
Övrig information
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!
Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare Ida Vey på [email protected]