Är du redo att bli en del av ett dynamiskt team där din passion för teknik och support verkligen gör skillnad? Vi söker en engagerad talang till vårt lager i Upplands Väsby. Om du brinner för gaming och värdesätter starka relationer, kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! I denna roll får du chansen att fullt ut fördjupa dig i dessa områden och göra ett verkligt avtryck.
MaxGaming är ledande inom försäljningen av gaming-produkter i Norden och har även expanderat till Europa och resterande världsdelar och är den ultimata destinationen för den krävande gamern. Som del av vårt team kommer du att arbeta i en miljö som kännetecknas av en familjär känsla och en öppen atmosfär.
Om rollenSom retur & reklamationshanterarekommer du att vara en del av ett team bestående av 5 kollegor. Tillsammans arbetar ni för att leverera förstklassig service. Du kommer att ha ett nära samarbete med MaxGamings leverantörerför att säkerställa en effektiv och problemfri returprocess. Du kommer också att ha direktkontakt med våra kunder för att säkerställa att de erhåller den bästa möjliga servicen gällande returer, garantiärenden och tekniska frågor. Denna roll innebär många kontaktytor och kräver teknisk problemlösning.
Dina arbetsuppgifter innefattarFör att passa och framgångsrikt utföra dina uppgifter i denna roll, är det fördelaktigt om du har:
För att lyckas i den här rollen är din personlighet avgörande. Vi söker dig som är utåtriktad, engagerad och självgående, med förmågan att ta egna initiativ och hantera ett högt arbetstempo. Du har en stark kommunikativ förmåga och kan effektivt hantera flera kontaktpunkter samtidigt, alltid med ambitionen att leverera service i toppklass. Har du dessutom ett genuint intresse för gaming och teknik, kommer du att trivas fantastiskt bra hos oss.
Om tjänstenIntervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!