Uppdragsbeskrivning
Uppdraget innebär att arbeta praktiskt med data i flera olika steg inom en statlig verksamhet. Arbetsuppgifterna omfattar datainhämtning, hantering av metadata, förberedelse av data för analys samt datautlämning. Arbete med dataanalys för att bygga modeller eller ta fram dataprodukter utgör en central del av uppdraget.
Rollen innebär att ta fram data och bedöma datakällor, både interna och externa, samt att driva arbetet med att analysera och dokumentera information. Programmeringskunskaper är önskvärda, företrädesvis i SQL och Python.
Obligatoriska krav
Meriterande krav
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.