Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Innesäljare / Administrativ kundsupport
Skicka ansökan 33 dagar kvar
Support Innesäljare Kundtjänstmedarbetare Administrativ kundsupport
33 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vår kund är ett litet, familjärt företag inom plastindustrin där samarbete, service och långsiktiga kundrelationer står i fokus

ARBETSUPPGIFTER

Nu söker vi en Innesäljare / Administrativ kundsupport som vill bli en viktig del av teamet.

I rollen som innesäljare kommer du att arbeta nära både kunder och kollegor. Du ansvarar främst för att hantera befintliga kunder och säkerställa att de får en hög servicenivå i varje kontakt.

I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat att innebära att:

  • Hantera inkommande förfrågningar från befintliga kunder

  • Ta emot och registrera kundordrar

  • Ge service och support via telefon och e-post

  • Sköta löpande administration kopplad till försäljning och order

  • Säkerställa ordning och reda i system och dokumentation

  • Samarbeta tätt med övriga innesäljare i ett litet team

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som trivs i en roll med mycket kundkontakt och som uppskattar att arbeta i ett mindre företag där alla hjälps åt. Du är serviceinriktad, strukturerad och noggrann, med ett öga för detaljer och en vilja att göra det lilla extra för kunden.

Vi ser gärna att du:

  • Har erfarenhet av innesälj, kundservice eller administrativt arbete

  • Är van vid att arbeta med order- och kundadministration

  • Är organiserad, ansvarstagande och har god ordningsförmåga

  • Trivs med att arbeta självständigt men även i team

  • Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

  • Har grundläggande kunskaper i engelska, då viss kommunikation kan förekomma

Erfarenhet från plastindustrin eller tillverkningsindustrin är meriterande men inget krav.

OM TJÄNSTEN

Tjänsten som Innesäljare är ett konsultuppdrag på heltid som initialt sträcker sig över 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning och eventuell övergång till anställning hos kund.

ÖVRIG INFORMATION

Ansök via www.eterni.se. Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. För att vi ska kunna hantera alla ansökningar på bästa sätt tar vi inte emot ansökningar via e-post.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Ryhd på [email protected] eller 073-861 72 11.

Plats: Stockholm

Start
: Januari

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-16
Antal platser 2
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sälj Ekonom Support Koordinator Customer Support Kundtjänstmedarbetare Backoffice medarbetare
Idag
Sälj Ekonom Support Koordinator Customer Support Kundtjänstmedarbetare Backoffice medarbetare
Idag