OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi söker en administrativ samordnare till vår bilverkstad. Rollen innebär samordning av administrativa processer och dagliga rutiner i verksamheten. Du behöver inte ha erfarenhet av mekanik, men ska ha dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete och god kommunikativ förmåga.
Arbetsuppgifter:
– Samordning av arbetsflöden i verkstaden
– Kontakt och kommunikation med försäkringsbolag
– Kundmottagning och löpande kundkontakt
– Bokningar, tidsplanering och koordinering av arbeten
– Planering och samordning av personalens arbetsscheman
– Administrativa uppgifter och ordningshållning i verksamheten
– Kontakt och samarbete med företag i och utanför Sverige, särskilt med aktörer i Mellanöstern
Kvalifikationer:
– Mycket goda kunskaper i arabiska, svenska och engelska
– Erfarenhet av administrativt arbete
– God förmåga att samordna, planera och organisera
– Mycket god kommunikativ förmåga
– God datorvana
Vi erbjuder:
En trevlig arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och goda möjligheter att utvecklas i rollen.
Arbetstid: Heltid / Deltid (enligt överenskommelse)
Start: Enligt överenskommelse